Wednesday, August 5, 2009

Jag vill

Känner mig rastlös men kan inte svara på om det är en bra eller dålig rastlös känsla. Jag vill ha allt och inget. Jag vill ha jobb och egen lägenhet och trygghet. Jag vill ha äventyr och nya människor och knarrande sängar. Jag vill ha kramar och kyssar och någon som drar fingrarna genom mitt hår. Jag vill ha nya kläder, jag vill ha en ny kropp, jag vill få håret klippt. Jag vill ligga i min säng och äta ananas på burk utan att oroa mig för att jag slösar bort min dag. Jag vill känna mig duktig och tillåta mig själv att slappa när jag väl är hemma. Jag vill se om dina läppar är lika mjuka som jag tror. Jag vill dansa igen, jag vill vara bra på det. Jag vill ha pengar utan ett mål så att jag kan köpa en ny kamera. Jag vill kunna spela ett instrument. Jag vill ha någon att se på film med. Jag vill få lov att ha någon att se på film med. Jag vill kunna äta choklad varje dag utan att behöva oroa mig för min kropp. Jag vill köpa ett halsband jag såg för några veckor sen.

No comments:

Post a Comment