Sunday, August 9, 2009

I love to turn you on

Jag såg nyss klart första säsongen av "The L Word". Jag började se första avsnittet någon gång för längesen, tyckte att det verkade inte handla om något vettigt alls. 70 % sexscener. Sen såg jag ett avsnitt till. Och ett till. Och sen såg jag elva till på raken. Nu är jag hooked och vill desperately se mer. Jag kan inte förklara riktigt varför man ska se på den här showen, om man inte är sund och hälsosam och har vett att uppskatta snygga, nakna människor och dramatik på hög nivå. Känner du dig som en sådan människa? Se den! För övrigt är min favorit Shane, utan tvekan. Sex on two legs. Kan jag förklara varför? Nej, inte det heller. Det är något med hennes sätt att ha sex med allt som rör sig och sen lämna dem hjärtekrossade. Sättet hon hoppar in i bilar med. Och hennes hår. Och hennes "I don't do relationships". Och hennes helt sjukt snygga kropp (ja, serien är full av nakenscener.) Det firar vi med en bild på henne.
.

3 comments:

  1. Ja, Shane är så jävla snygg 8) Hade jag sett "the L word" hade det säkerligen bara varit för chansen att få glo på henne tills jag hade varit tvungen att ta något att dricka pga all vätskebrist(dreggel är ju trots allt vätska).

    ReplyDelete
  2. Förresten! Jag tänkte så smått börja byta över till en annan msn-adress nu, nicolettejonsson@hotmail.com, du kan ju ta och adda den redan nu! :)

    ReplyDelete
  3. Svar på din kommentar:
    Jag vet om att jag klarar saker. Men just utbildningen går inte bra. Jag har fått hoppa av IMER, för jag fixade inte ihop tillräckligt många poäng, och distansplugget i sommar har gått åt skogen.
    Sen finns det vissa personer jag vill vara till lags... både i handling och i utseende, men det går inte riktigt. Även om jag försöker. Och det är också så svårt att kombinera vad man själv gillar med vad andra gillar. Men ja... förhoppningsvis listar jag ut det och allt blir bättre snart. Håller tummarna för det i alla fall! Tack för omtanke!

    ReplyDelete