Saturday, July 18, 2009

A little piece of nail

Jag känner mig allmänt trött och otillfreds med livet, trots att jag fått nära på åtta timmars sömn inatt. För att göra det enkelt så skyller jag på allmän sömnbrist de senaste nätterna och jag skulle egentligen behöva ta igen det med tio timmar, eller något liknande, haha. Igår cyklade jag inte ens, det var så tidigt på morgonen och jag var så sömnig. Det gick helt enkelt inte. Det känns fruktansvärt, jag är lite orolig för att jag håller på att tappa min nya härliga motionsvana.
Igår var jag hos Kimberley och firade hennes tjugoårsdag, grattis igen :D Maria körde mig, Nicolette och Emilie ut till Sövestad och umgicks i det fina huset där. Goda drinkar och sjukt god tårta fick vi med. Jag råkade ta en så stor bit att jag fick kämpa i mig det sista. (Det var synd på så god tårta att lämna något!) En ganska tidig kväll dock eftersom att vi alla skulle jobba eller har jobbat mycket eller rentav både och. Det var mysigt så länge det varade.
Nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet och oroa mig över att jag tydligen har hand om middagen imorgon och vi ska äta en "söndagsstek". Jag vet knappt vad det är för något, ännu mindre hur man gör en. Det låter avancerat. Den sortens mat som ska in och ut ur en ugn i olika temperaturer. Nåja. Jag har ju klarat av att göra en himmelskt god julskinka, så jag klarar säkert detta med?

1 comment:

  1. tack så jättemycket för kvällen igår+den fina presenten
    det var jätteskoj o mysigt att ha er hemma hos mig
    det får vi göra om

    ps. söndasstekenkommer säkert gå jättebra.håller alla tummar jag har även om jag vet att det inte behövs

    ReplyDelete